dinsdag 8 mei 2012

EINDELIJK!!

Jaja...ook ik ga er aan beginnen.
Naast het bloggen bij BERNINA en Knipmode moet ik toch ook zelf een blog kunnen starten?
Tja...starten zal het probleem niet zijn....ik denk dat bijhouden iets lastiger is.
Maar goed...wie niets probeert, ervaart ook niets, dus vandaar.

Het heeft even wat tijd in beslag genomen...want het ging allemaal niet geheel vlekkeloos (ben ik dan echt een digibeet in de dop?).

Ik wil met deze blog mijn vorderingen en belevingen bijhouden in de hoop weer geïnspireerd te raken om nieuwe ontwikkelingen aan te gaan en te ontdekken.

En het is natuurlijk ook ontzettend leuk om feedback te krijgen op de dingen die je doet en maakt, want daar gaat het vooral over.

Dusssss......EINDELIJK!

1 opmerking:

  1. Welkom in blog-land! Misschien een tip: rechts een linkje plaatsen om jouw volger te worden? Ik wil je nl. graag volgen.

    BeantwoordenVerwijderen