zaterdag 26 mei 2012

Nieuw kleurig haakproject....


Even voorstellen:
Dit is Linie 11, Alpha, van Online;
50 gram per bol;
100% egyptisch katoen;
circa 104 meter per bol;
haakbaar met naald 3,0 - 3,5.

Ik heb een geweldige trui gezien die ik graag wil proberen te maken.
Mijn oog viel vooral op de kleurtjes....
Ik kan er niets aan doen, maar ik word hier toch wel weer erg vrolijk van.

Ik heb echt moeite om me in te houden, maar er zijn eerst nog andere dingen die af moeten.
Maar dit wilde ik gewoon even delen.

2 opmerkingen:

  1. Het is al een tijd geleden maar ik ben net nieuw hier op je blog en ik vind dat ook leuke vrolijke kleurtjes en ik ben benieuwd wat je ermee gemaakt hebt. groetjes Mandy

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik ben met een trui bezig....alleen....ik ben er al een tijdje mee bezig....
    Elke keer een klein stukje, komt zeker goed.
    Ik zal weer eens een up-date laten zien.

    BeantwoordenVerwijderen