zaterdag 30 juni 2012

Ipad hoesjes

Eigenlijk komt het door de fysiotherapeut waar ik op dit moment loop voor m´n rug (bekkenproblemen na m`n 2e bevalling....langverhaal...niet bijzonder). Zij vertelde dat ze geen leuke Ipadhoesjes kon vinden en was nog steeds op zoek naar een leuk hoesje.

Ik voelde een missie!

Ik ben dus aan de slag gegaan en heb een patroon ontwikkeld.
Eigenlijk heel simpel....
Ik heb het niet helemaal zelf bedacht, maar dat maakt het niet minder leuk.
Ik heb in ieder geval gebruik gemaakt van kieskeurig.nl voor de juiste maten van die dingen.
Tja...ik heb er zelf geen, dus je moet ergens je info vandaan halen!
Toen een patroon gemaakt en aan de slag gegaan.

Zie hier het resultaat tot nu toe...


 De binnenkant is een ander stofje, omdat ik dat gewoon leuk vind.


Ze zijn lekker dik en zacht, zodat je Ipad goed beschermt is.
Ze staan in mijn webshop te koop.
Ik zal een volgende keer wel eens een werkwijzer plaatsen, maar daar heb ik nu even geen tijd voor.

Ben namelijk druk met een opdracht.



Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen