donderdag 7 juni 2012

Kinderjurkje van Deco-Color

Ik ben deze week begonnen met breien van een jurkje voor Loes (en als het kleiner uitvalt....een top).
Ik heb iets gezocht om te maken van de Deco van Online (Tonia van Schoeller Stahl).
Ik heb best wel veel van deze garens op voorraad en van die sjaaltjes heb ik er inmiddels wel genoeg.
Dus vandaar even iets anders.


Ik combineer de Deco, kleur 116, met een gewone draad, in dit geval Lambswol van Phildar.
Omdat de draad vrij dun is, heb ik een dubbele draad genomen en brei ik alles op een naald 3,5.


Inmiddels ben ik klaar met het achterpand.


Nu het voorpand nog en de boel in elkaar zetten.
Op dit moment ben ik aangenaam verrast over het tot nu toe bereikte resultaat.
Ik ben benieuwd hoe alles eruit ziet als ik klaar ben en vooral of Loes het leuk vind!

In ieder geval ben ik lekker bezig.
Ik zal het patroon wel een keer op de website zetten voor diegene die het graag willen namaken.

1 opmerking:

  1. Al is het dan niet mijn favoriete kleur, het wordt wel leuk zeg! Vind het ook echt wel iets voor Loes.

    BeantwoordenVerwijderen