zaterdag 2 juni 2012

Kussenhoesjes

Ik ben druk aan het breien....
Ik hoop voor ©Kukelure een leuke serie te kunnen maken als kussenhoesjes.
Ik heb bij de Ikea allerlei vulkussens gekocht in diverse maten en ben aan de slag gegaan.


Dit is in ieder geval al één kant.
De bedoeling is dat ik een kussenhoes maak voor een kussen van 50 x 50 cm.

Wel een gedoe hoor....ik heb het al een keer of 10 uitgehaald, omdat het niet precies werd wat ik wilde en omdat ik het niet helemaal goed had gedaan.....
En tja...ik wil het perfect hebben, want ik wil de kussens ook graag verkopen!
En ik vind dat het dan wel netjes moet zijn.

Maar goed....de andere kant was iets lastiger, want ik wil een kussen wat aan twee kanten te gebruiken is en eigenlijk heel verschillen van elkaar.
Eerst dacht ik een hoes te maken met een knoop en knoopsgat, maar dat werd niet echt mooi (kwam ik achter na ongeveer 15 keer uithalen), dus is het iets anders geworden.....


Nu nog een manier bedenken om de kussenhoesdelen aan elkaar te zetten, mèt een vulkussen erin....

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen