zaterdag 9 juni 2012

Poppen van stof

Een tijdje geleden kwam er een vertegenwoordiger langs bij me met hele mooie stoffen.
Nu heb ik in mijn winkeltje absoluut geen ruimte voor stofjes, maar soms is het moeilijk om nee te zeggen....zeker als de stoffen zo leuk zijn.

Zo ook deze keer, maar ik moet zeggen dat dit ook wel heel bijzondere stoffen waren.
Ik bedacht me dat deze vooral erg leuk zijn om voor workshops en cursussen met kinderen te gebruiken.

Deze stof is van 100% katoen en er staan drie verschillende poppen op gedrukt.


Ik heb plannen om van deze poppen kleine pakketjes te maken van één pop per pakket.


Bij elk pakket komt een duidelijk beschrijving (nu nog in het engels, maar de vertaling ga ik nog maken) en ik probeer er ook voldoende vulling bij te doen.
De vulling moet ik alleen nog inkopen, want het gaat soms sneller dan je denkt.

En zo wordt dan het eindresultaat....

Een leuke pop om aan te kleden en ondertussen een geweldig project om een beetje te leren naaien!!

De volgende stap zijn kledingpatroontjes voor de pop.
Deze zet ik dan op de website, zodat ze gratis te downloaden zijn.


1 opmerking:

  1. O, die is leuk! Moeilijk of goed te doen voor een griet van 10?
    leuke uitdaging inderdaad om kleertjes voor te maken......

    BeantwoordenVerwijderen