zaterdag 14 juli 2012

Mijn strooptochten

Zo af en toe is het best leuk om te snuffelen.
Wij hebben hier in de straat een soort van Kringloopwinkel van het Leger Des Heils (ElDeHa)
Daar kan je echt voor heel weinig geld leuke kleding etc. aantreffen (je moet wel een beetje geluk hebben en verder kijken dan je neus lang is).

Afgelopen week ben ik nogal druk in de weer geweest met het maken van tassen.
Het probleem is alleen dat de onderdelen daarvoor vaak ontzettend kostbaar zijn, zeker als je deze tassen maakt met het idee ze ook nog eens een keer te verkopen.
Dus bedacht ik me dat het misschien wel slimmer is om eens bij de ElDeHa langs te gaan....

En zie hier de opbrengst van mijn strooptocht:


Diverse ringen, gespen en ritsen.
En zelfs nog twee paar vierkante magneetsluitingen en twee paar ronde magneersluitingen.
Tel daar nog een paar van die metalen voetjes voor onder een tas bij op en je maakt me heel gelukkig.

En het leukste hiervan was het slopen van die tassen....lekker het mes erin!

Maar het is de moeite waard toch?! En dat voor maar € 6,-

1 opmerking:

  1. o, maar misschien heb ik dan ook nog wel wat voor je. ik vond deze week een oud doosje met vanalles.... ik zal eens even voor je kijken.

    BeantwoordenVerwijderen