zaterdag 21 juli 2012

Ztringz tasjes

Naast het ontwerpen en uitvoeren van allerlei textielprojecten geef ik ook nog les.
Dit doe ik in de vorm van workshops, cursussen en (naaibegeleiding).

Ik ben sinds eind 2010 een officieel verkooppunt van Ztringz en doe daar ook regelmatig workshops mee.



De cursusisten kunnen dan kiezen uit twee tasmodellen.
Op zo'n workshopmoment is het altijd erg gezellig.



Voor veel mensen is het werken met zo'n dikke haaknaald (10,12 of 15) toch altijd weer erg wennen.
Maar het leuke is het resultaat en vooral het snelle resultaat.
Afgelopen week heb ik weer een workshop mogen geven aan een groep van 6 mensen.
Het was wederom erg gezellig.


Het geeft mij in ieder geval een goed gevoel....en ja...mijn handen jeuken om dan zelf weer lekker aan de slag te gaan.

In ieder geval heb ik de patronen van de tassen op m'n website gezet, dus kijk daar gerust en ga lekker experimenteren.

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen