zaterdag 11 augustus 2012

Tassen maken

Ohhhh.....wat is het toch heerlijk om lekker creatief bezig te zijn.
En wat is het toch leuk!!!!!! om TASSEN te maken.

Ik vind het zelfs zo leuk dat ik een workshop van één dag heb ingepland om met mensen die dit leuk vinden ook een tas te maken.
Het is echt niet zo moeilijk.

Om te beginnen maak ik een tekening van datgene wat ik in m´n hoofd heb zitten.


Daarna aan de slag met patroondelen, aftekenmallen en weet ik wat wel niet meer (je kan hier meer over lezen op mijn blog bij de knipmode)...


En hier is dan het resultaat....


En binnenin...



Ik ben van het stofje uitgegaan, omdat ik het zo ontzettend schattig vond.

Maar mocht je een workshop willen doen, kijk dan hier even voor meer info.
De ontwerpfase slaan we dan wel even over, want dat zou nog een extra dag betekenen. (hmmmm....misschien iets voor de toekomst? Of misschien als er veel vraag naar is....???)



Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen