zaterdag 25 augustus 2012

Triangeltasjes

Ik kan er niks aan doen, maar ik vind ze zo leuk!!
Leuk om te maken.
Leuk om te zien.
Leuk om cadeau te doen.



Ik heb als test één van de tasjes aan mijn kinderen gegeven en die vonden helemaal leuk.
Er ging vanalles in....vingerpopjes, papiertjes, autootjes, noem het maar op.

Nu kan ik me voorstellen dat ze ook erg leuk zijn als cadeauverpakking zoals na een kinderfeestje...
Ik kan me nog herinneren dat wij vroeger een boterhamzakje meekregen met wat snoepjes en een klein speeltje....
Dan denk ik dat zo'n tasje erg praktisch en meer van deze tijd is.
Je kan 'm later namelijk weer als tashanger of klein beursje gebruiken.

Maar ook leuk en handig om als klein make-up tasje te gebruiken...

Of als.....

Anyway....
Ik heb ze ook in de webshop staan en ik hoop dat ik ze mee kan nemen naar de Herfstfair in Giessenburg op 29 september.

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen