zaterdag 22 september 2012

Druk, druk, druk

Iedereen heeft er last van, dat weet ik.
Maar het lijkt wel of alles weer tegelijk komt.
Ik heb een aantal weekenden volgepland met allerlei beurzen en fairs.
Belt een vriend of ik in korte tijd ook nog een kostuum voor ´m kan maken.

...hmmmm....

Ik heb hem alvast voorbereidt dat het waarschijnlijk erg lastig gaat worden, maar ik doe m´n best.

Daarnaast ben ik ook druk met een opdracht waar redelijk wat haast bij zit, maar het moet ook allemaal perfect afgewerkt en verwerkt worden.
Kortom...ik hoef me niet te vervelen.

Zeker niet als je er nog bij bedenkt dat ik (eindelijk) de stap heb genomen om een cursus te gaan doen die ik al heel lang wilde doen. Blijkt dat de oppas voor mijn kids de tweede les al weer lastig wordt, omdat het vaste oppasadres een afspraak heeft waar ze niet onderuit kunnen.
Niet erg hoor, maar wel even een uitdaging voor m`n planning.

Natuurlijk wil ik ook nog wat schrijven op deze blog en de collectie van Kukelure uitbreiden.
Dan heb ik ook nog m`n lessen, workshops en cursussen en die zijn heel belangrijk voor de inkomsten en dus voor het brood wat we mogen eten.
En zo gaat het maar door....

En weet je wat nou het ergste is?!
Ik vind het allemaal zo leuk!

Nou ja.
Gewoon adem blijven halen en de rust opzoeken.
Dan komt het allemaal wel weer goed.

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen