zaterdag 15 september 2012

Het binnendruppelen is overgegaan in een vloedgolf

Het is echt niet te geloven, maar de nieuwe collectie overspoeld ons werkelijk.
Het winkeltje met onze artikelen is niet zo verschrikkelijk groot, dus we woekeren met de ruimte.
Meestal komt niet alles te gelijk, maar deze keer lijkt wel zo te zijn.
Enige vorm van doseren is volledig zoekgeraakt.

Aan de andere kant is het wel weer erg handig, want zo weet ik in ieder geval wat ik allemaal ook al weer binnen zou krijgen.
Het klinkt misschien raar, maar het is al ruim een half jaar geleden sinds ik de bestellingen heb geplaatst en om heel eerlijk te zijn weet ik echt niet meer precies wat er allemaal komt.
Ik weet wel dat het mooie spullen waren....en als ik nu naar de dozen kijken en er (natuurlijk) ook IN kijk ben ik nog steeds erg blij met de collectie.

Ik hoop dat mijn klanten en toekomstige klanten er ook blij van worden.

Hier een paar foto's:

* Mercado *


 

* Misano *

 

 

 

* Boa Vista *



 

* Patch *

 
 
 
Ik ben heel benieuwd hoe de klanten hierop reageren!!!

1 opmerking:

  1. Dit vraagt natuurlijk om een opmerking, wat dacht jij: wat een supermooie wol. Ik heb hem tijdens je open huis in het echt mogen bewondren. Ze zijn allemaal heel mooi, de ene kleur vind ik natuurlijk mooier dan de andere, maarja, dat is logisch. Maar iedere kwaliteit is weer prachtig.
    En nu maar eens bedenken wat ik er graag van zou willen maken......

    BeantwoordenVerwijderen