dinsdag 18 september 2012

Kussen in allerlei soorten.

Soms heb ik wel eens de behoefte om iets uit te proberen. Zo ook deze keer.

Een tijdje geleden waren wij met onze kinderen in Deventer en daar zag ik een superleuk winkeltje.
Veel vrolijke kleuren en een beetje in Vintage stijl.
Ik kon het niet laten en ben even binnen gaan kijken.
Het was binnen nog leuker dan ik had gedacht.

Ik kon er wel uren blijven.
Maar dat vond m'n dochter niet zo'n goed idee.
Alles binnen handbereik moest ook daadwerkelijk ter hand genomen worden. Dan voel je je niet echt meer op je gemak.

Ik was dus op weg naar de uitgang toen ik een heel leuk idee voor een kussen zag.
Thuisgekomen heb ik wat leuke lappies bij elkaar gezocht en ben ik aan de slag gegaan. Natuurlijk is het heel anders geworden dan in die winkel, maar ik vind het toch erg leuk geworden.

Die vooraan is dus de nieuwste creatie en die daarachter horen ook thuis in het hoofdstukje handgemaakte kussens.


1 opmerking:

  1. o, dat komt nog wel dat je dochter winkelen wel leuk vindt! Kan ze samen met haar grote nicht. Wat een mooie kussens zijn het geworden. De allernieuwste vind ik ook erg leuk!!!

    BeantwoordenVerwijderen