donderdag 13 september 2012

Open (Wol)huis

Er is iets niet goed met de kranten gegaan.
Ik heb netjes mijn berichtje (en op tijd) ingestuurd, maar het is in geen enkele krant opgenomen, behalve in het Algemeen Dagblad.

Wat is dat nu?!?!?!

Heb ik morgen en zaterdag dan geen bezoekers?
Dat zou ik echt heel erg vinden!
Het organiseren van een open huis is best wel intensief en daarnaast ook erg leuk.
Vooral voor onze bezoekers, want we hebben gratis koffie en thee, leuke aanbiedingen en een standaard korting op een groot deel van het assortiment (dus ook op de nieuwe collectie).

Via deze weg nodig ik dus iedereen nogmaals uit om langs te komen.

Wij hebben Open (Wol)huis op:
vrijdag 14 september van 14.00 tot 17.00 uur
zaterdag 15 september van 10.00 tot 16.00 uur

Komt gezellig langs!

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen