zaterdag 13 oktober 2012

We hebben weer een beetje lucht...

Het is zo verschrikkelijk druk geweest, de afgelopen periode.
En om heel eerlijk te zijn....het einde is nog niet in zicht.

Ken je dat gevoel dat je eigenlijk als een schaduw achter de werkelijkheid aan loopt?
NOU IKKE DUS WEL!!!!

Ik snap best dat het niet altijd leuk is om allerlei foto's van beurzen te zien (en dan ook nog je hoofd te moeten draaien) maar ik vergeet dus altijd hoe ik m'n phone moet houden als ik de juiste fotomaat wil hebben.....tja.

In ieder geval ben ik drukjes met beurzen (joh!)
Dit weekend heb ik even vrij, maar volgend weekend is voor mij één van de belangrijkste en grootste.
Dan sta ik namelijk op de creabeurs in de Evenementenhal in Gorinchem (KOMT ALLEN!!!).
Erg leuk om te doen en vooral leuk om nieuwe mensen te ontmoeten.

Ondertussen ben ik natuurlijk wel bezig met het maken van nieuwe dingen voor o.a. Kukelure.
Hier even een kleine impressie van mijn projecten die reeds klaar zijn en de projecten die nog onder de "pen" liggen.....



 

1 opmerking:

  1. Die bloempot is leuk geworden. Ook leuk als speldenkussen!

    Groetjes,

    BeantwoordenVerwijderen