zaterdag 10 november 2012

Kabelvaasje

Het is even verschrikkelijk druk geweest, de laatste weken.
Vooral met allerlei beurzen, maar ook met opdrachten die nog moesten worden afgewerkt.
Daarnaast nog een verjaardag en de nodige andere projecten die mijn aandacht vragen.
Maar nu gaat het hopelijk ietsjes beter.

Het grote probleem bij mij is dan eigenlijk dat ik mezelf voorbij loop.
Ik wil (zoals zoveel vrouwen) de perfecte huisvrouw, moeder, partner, ondernemer en mens zijn.
Maar op de één of andere manier blijkt die combinatie niet geheel mogelijk te zijn.

Hmmmm...Misschien toch maar eens een to-do- lijstje maken.

In ieder geval heb ik er nu één bijna klaar.
Het resultaat is er al, maar ik moet er nog een werkbeschrijving van schrijven.
De bedoeling is dat dit potje als compleet pakketje (wol, vaas en beschrijving) te koop is.



Vooral erg leuk voor de feestdagen om te knutselen of om cadeau te doen (dit kan als pakketje, maar ook als afgemaakt werkje), in ieder geval ben je dan wel origineel!!

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen