zaterdag 17 november 2012

Roze tasje voor Loes

Ik zit regelmatig het net af te speuren naar leuke, nieuwe patronen om uit te proberen.
Zo kwam ik laatst dit tasje tegen bij Drops.


Ik vond ´m zo ontzettend leuk dat ik meteen aan de slag ben gegaan.
Ik heb het alleen niet precies gedaan zoals op het patroon stond aangegeven, maar dat is toch niet erg?

Ik heb voor het tasje namelijk Batika, kleur 102, gebruikt en niet gewoon katoen.
Het leuke van dit garen is dat het automatisch in een streeppatroon ophaakt.
Geen kleurtjes meer wisselen dus :-)
(Ook ideaal voor Granny Squares).

De bloem bovenop heb ik van restjes katoen gemaakt van Phil Coton3
Verder had ik nog leuke knoopjes liggen van Fimo gemaakt en die heb ik ter versiering gebruikt.

Hier is het resultaat....

 
Ik denk dat die kleine meid best blij is met haar nieuwe tas.....

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen