maandag 3 december 2012

Cancello projecten

Ohoh....ik ben helemaal vergeten om afgelopen zaterdag een blog te plaatsen!!
Da's niet zo leuk.

Dus daarom nu.

Ik ben op dit moment bezig met een aantal projecten.
Op de site www.kussengigant.nl had ik een aantal kussens en een poef besteld en deze heb ik enige tijd geleden binnengehad.
Ik moet zeggen dat de kwaliteit van de kussens erg goed zijn!


Maar natuurlijk wil ik er ook nog een jasje omheen.
Nu ben ik enorm aan het haken op dit moment en heb ik een mooie kwaliteit breiwol binnen.
Dit is de Cancello.
Ik kon de verleiding niet weerstaan om er iets van te maken....

Hier de tot nu toe geboekte resultaten:





Ik haak het garen op een naald 10, dus dat gaat lekker snel.
En ik moet je zeggen dat het echt SUPER haakt.
Ik vind het een beetje de luxe variant van Hoooked Zpagetti en Ztringz, warmer en makkelijker te verwerken.

Zodra alles af is laat ik het wel zien, inclusief patronen. Jajajaja


Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen