zaterdag 16 februari 2013

Druk bezig

Ik heb het even heel druk gehad zeg!
Zo druk zelfs, dat ik niet in de gelegenheid ben geweest om iets te schrijven.
Waarmee zou je dan vragen....

Nou...eigenlijk voor jullie, lezers en bezoekers.
Ik heb namelijk een aantal nieuwe en bestaande patronen op mijn site gezet.
Soms kost dat meer tijd dan verwacht.

Zo ben ik nogal wat tijd kwijt geweest met het uitzoeken van mijn Granny Square tas.

Het was al even geleden sinds ik ´m had gemaakt, maar er was zoveel vraag naar het patroon.
Ik heb ´m nu dus maar op m´n site gezet.
Maar ik moest wel even graven in m´n geheugen zeg!

Verder heb ik nog een kabelsjaal gemaakt en beschreven.
Het leuke hiervan is dat je maar 1 bol nodig hebt.



Ik heb hiervoor de Merano gebruikt (deze is verkrijgbaar in verschillende kleuren en materialen).
Omdat de looplengte maar liefst 200 meter is, is dit een fijn uitgangspunt.



Dit vestje is van hetzelfde materiaal gemaakt (ongeveer kindermaat 92).
Ook gemaakt uit één bol Merano.

En wat te denken van deze schatjes?


Een bekend figuur in Haakland, de Amineko.
Hartveroverend, nietwaar?
Ik heb de link van het patroon ook op mijn site gezet (met dank aan Janine)
De blauwe is in ieder geval gemaakt van 1 bol Batika, kleur 110

Voor alle patronen en links hiernaar (en nog meer patronen) kijk je hier.

Ik hoop weer een paar mensen gelukkig te hebben gemaakt.


Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen