zaterdag 29 juni 2013

Een zomers tuniekje

Een tijdje geleden waren mijn schoonouders zo lief om een hele dag op de kinderen te passen.
Mijn man was die dag ook niet aanwezig en ik heb dus de hele dag voor mezelf gehad.

WAT EEN HEERLIJKHEID!!!
Niet dat ik een hekel aan man en kinderen heb, maar meer omdat je weinig tijd aan jezelf besteed.
Komt veel moeders, denk ik, wel bekend voor.

Anyway....
Ik ben lekker aan de slag gegaan en heb dit tuniekje voor mezelf gemaakt.


De stof was vreselijk, want die liep een soort van onder m'n naaimachine vandaan.
Maar ik was op slag verliefd op het printje en de zwierigheid van de stof, dus het lastige verwerken heb ik maar voor lief genomen.

Omdat de stof zo lastig was in het verwerken heb ik iets nieuws uitgeprobeerd.
Ik heb op mijn Lockmachine een ingebouwde rolzoom, maar die had ik nog nooit gebruikt.
Deze keer kon ik 'm dus wel gebruiken.
Na het raadplegen van de handleiding van de machine heb ik de machine goed ingesteld en zie hier het resultaat.....


Ik ben echt helemaal blij!
Ik hoop dat ik veel plezier mag hebben van dit tuniekje en natuurlijk hoop ik in de toekomst vaker dit soort verrassingsdagen mee te mogen maken.

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen