zaterdag 8 juni 2013

Lace Granny's haken

Ik ben weer eens met een project begonnen waar ik echt alle tijd voor moet nemen.
In een blad zag ik een mooie gehaakte sjaal staan en ik dacht.....dat lijkt me wel wat om eens uit te proberen.

Nu heb ik snel last van een soort kramp in m'n handen vanwege een verdrukking van de zenuwbanen, maar dat kan de pret natuurlijk niet drukken.

Ik heb inmiddels deze blokken al gehaakt van de Regenbogen (te koop via de webshop in allerlei kleuren)
Het kleurverloop maakt deze draad echt geweldig.



Het lukt me niet om er meer dan 2 op een dag te maken, want het is allemaal vrij lastig vasthouden.
Tel daar af en toe pijnlijke, niet de kracht hebbende handen bij op en dan is dat wel te begrijpen.

Maar we gaan op het gemakje door en het zal ter zijner tijd wel een keer klaar zijn....
En dan laat ik het resultaat natuurlijk ook zien!!



Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen