vrijdag 2 augustus 2013

Gehaakt kleedje

Het is de laatste tijd vrij rustig geweest in huize "Kukelure".
Ik heb even genoten van het mooie weer en heb ondertussen niet stilgezeten.
Haken, breien, naaien en knutselen, ik ben wel lekker bezig geweest.
Helaas nog lang niet klaar met alles wat ik wilde doen, maar ik hoef niet bang te zijn dat wegloopt ;-)

Om te beginnen heb ik een kleedje gehaakt met de Cup, van ONline breigarens.
Omdat ik van frisse en vrolijke kleuren hou heb ik voor appelgroen met turquois gekozen (kleur 106, voor de liefhebber)
Ik heb gehaakt met haaknaald 5 en dat viel me niet tegen.
Het materiaal haakt erg prettig.

Hier is het resultaat.....


Het patroon zal ik t.z.t. wel op m´n site zetten.....dus hou het in de gaten!!












1 opmerking:

  1. Ha, en ik heb het vanmorgen in de winkel gezien. In het echt is 'ie zelfs nog mooier van kleur. Wat een heerlijk zacht garen is het!

    BeantwoordenVerwijderen