zaterdag 14 september 2013

Kinderponcho

Ik prijs me zo gelukkig!
Mijn klantenkring is zo heerlijk creatief!



In dit geval heeft één van mijn klanten een mooie poncho gehaakt met de Regenbogen.
Het patroon is te vinden via Drops (ook al zo'n fijne site).
Via deze link kom je op het juiste patroon terecht.

De poncho wordt van bovenaf gehaakt en daardoor kan je zelf bepalen welke lengte de poncho moet hebben.

Uit één bol Regenbogen haak je in principe 2 kinderponcho's.
Eén in maat ca. 80 - 86 & één in maat ca. 98 - 104
Ik denk dat als je de hele bol ophaakt dat je zelfs een maat 110 of groter krijg.

Het leuke van het haakdraadje is dat de kleuren vanzelf veranderen zonder dat je een nieuwe kleur moet aanhechten (écht iets voor mij.....niet te veel draadjes wegwerken)


Als extra detail een leuke gehaakte bloem met een mooie knoop en bedel.


Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen