zaterdag 16 november 2013

Gehaakt rokje/omslagdoek van de Patch, Linie 317 (incl. patroon)


Tijdens de beurs in de evenementenhal heb ik veel reacties gehad op het rokje gemaakt van de Patch van ONline.

Ik heb dit omslagdoekje eigenlijk als test gemaakt om te kijken hoeveel bollen ik nodig had.
Ik heb voor dit rokje 2 bollen gebruikt (ik had ongeveer 40 cm draad over).
Het is namelijk een variatie op de korte poncho gemaakt van de Maxi Corso.

Uiteindelijk heb ik het patroon uitgewerkt en op mijn site gezet.


Natuurlijk hoop ik dat de wol via de webshop wordt verkocht.
Tijdens de beurs werden deze bollen goed verkocht, vooral vanwege de diepe, mooie kleuren.

1 opmerking:

  1. En ook ik had zo'n draadje over. Met een paar schulpjes meer in de breedte en een toer of wat extra, is 'ie ook ideaal voor een volwassenen als omslagrok. Maar dan heb je wel een bol meer nodig. En het is nog supersnel klaar ook (mits je natuurlijk wel op het patroon let en niets overslaat zoals ik deed)

    BeantwoordenVerwijderen