zaterdag 30 november 2013

Haakles in Gorinchem

Lesgeven is eigenlijk zo verschrikkelijk leuk!
Het leukste is nog wel dat je je eigen passie/liefde kan overdragen aan liefhebbers.

Zo ben ik sinds (ongeveer) de zomervakantie van afgelopen jaar begonnen met een groep haaklessen te geven.
Nou ja.....les.....ik vind dat altijd zo'n zwaar woord.
Ik vind het meer begeleiding....maar goed.

Deze fanaten komen één keer per 2 weken op een donderdagavond in mijn cursusruimte met hun eigen projecten.
Tijdens deze les wordt er veel gepraat, gelachen, maar vooral ook gehaakt.
Soms gaat de tijd snel, soms gaat de tijd razendsnel.
Ik ben de hele avond aanwezig om, daar waar nodig is, tips te geven, te helpen met het lezen van patronen, het uitproberen/uitdokteren van nieuwe steken en noem maar op.
Soms draag ik ideeën aan en soms gaan we op jacht naar patronen.

Het leuke komt nu.....
Ik ga vanaf januari 2014 een tweede groep starten!
En ik krijg alleen maar positieve reacties!

Ik zal je vertellen dat me dit enorm veel goeds doe.
Heerlijk om zo met je werk/hobby bezig te zijn.
Hoe creatief wil je het nog hebben.

Via deze weg aan alle cursisten alvast bedankt voor de leuke lessen!
Dát mag toch wel eens geschreven worden!!

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen