maandag 2 december 2013

Gehaakt hertenkop

M'n hertenkop is eindelijk af!
Het heeft wel wat tijd nodig gehad, maar het resultaat mag er zijn, vind ik.
Ik heb een patroon van de Anna gebruikt van oktober 2013.
Ik vond het patroon niet zo duidelijk beschreven en ik heb wel wat aanpassingen gedaan.
Uiteindelijk ben ik er toch uit gekomen.

Ik heb de Sandy, linie 165 van ONline breigarens gebruikt. Ik vond (en vind) dit heel prettig werken.
Veel mensen die ik dit draadje eens als proef meegeef willen eigenlijk niets anders meer, maar dat ter zijde.

Als achterbordje heb ik een rond canvasdoekje van de Xenos gebruikt.
Dit het ik eerst donker geverfd en daarna een dekje overheen gehaakt van stokjes en de zijkanten met vasten.
Daarna een draadje door de zijkant geregen en flink strak aangetrokken, zodat deze mooi om het canvasdoekje klemt. Ik heb geen lijm gebruikt!

Ik ga het hertenkopje in de gang hangen (althans...mijn man. hij vindt dat leuk om te doen :-))


....laat de kerst maar komen!!!

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen