woensdag 1 januari 2014

2014

Ten eerste iedereen de allerbeste wensen en vooral dat alle wensen mogen worden gerealiseerd.

Wij hebben de jaarwisseling redelijk overleefd.....het was iets minder vechten tegen de slaap in vergelijk met voorgaande jaren.
Toch heeft zo´n nieuwe start wel wat voordelen.....
Voor je gevoel kan je weer eens wat afspraken met je zelf maken.

Dat heb ik ook gedaan....ik hoop ze te kunnen waarmaken.
In ieder geval wil ik proberen om het komende jaar mijn weg te vinden in gezond eten en gezond leven.
Ook hoop ik dat er een aantal idee├źn die al jaren in mijn hoofd spoken nu eens vorm gaan krijgen, desnoods op papier.
Ik hoop dat de zaak nog beter gaat draaien, zodat ik me iets minder zorgen hoeft te maken.
Verder hoop ik tijd en ruimte te kunnen vinden om te genieten van de mooie dingen om me heen, zoals m'n gezin, m'n huis en de creativiteit van mensen die ik ontmoet.

Zoals je ziet is het al een aardig lijstje geworden.
Natuurlijk zijn er nog veel meer wensen, maar daar zal ik je niet mee vermoeien.

Het belangrijkste heb ik wel voor het laatst bewaard:
Ik hoop gelukkig te mogen blijven in liefde en gezondheid.....ik denk dat deze wens wel bovenaan staat.

Heel veel liefs en gezondheid!

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen