zaterdag 30 augustus 2014

Vrolijk zomervest

In mijn kleine winkeltje ontmoet ik heel veel leuke mensen!
Ik vraag regelmatig of de mensen hun creaties willen laten zien, gewoon omdat ik nieuwsgierig ben naar het resultaat.

Deze wil ik jullie niet onthouden....
Een vrolijk vest gebreid met katoen van Catania en Sandy.
Om dit bijzondere kleurverloop te krijgen brei je alles met 3 draden.
De volgende kleuren zijn gebruikt:
Van Catania kleur: 205, 247 en 252
Van Limone kleur 204
Van Sandy kleur 03

Maar het resultaat is toch geweldig!



Dank je wel Heleen.
En ben je benieuwd naar het patroon?
Dat is te vinden in uitgave 6 van de Filati breien.


1 opmerking:

  1. Echt een heel leuk vestje. Sinds kort maak ik wat vaker dingen om aan te trekken i.p.v shawls en dit vestje scoort heel goed!

    BeantwoordenVerwijderen