zaterdag 4 oktober 2014

Gehaakt hondenmutsje (inclusief patroon)

Iedereen die kinderen heeft herkend het vast wel....rollenspel.
Mijn kinderen spelen regelmatig dat ze iemand anders zijn...
Broer en zus schelen 16 maanden, dus dat is dikke pret en meestal zijn ze de allerbeste vriendjes (niet altijd hoor!)

Ik had in de winkel een wolletje verkocht aan iemand die er een prachtige babydeken van gaat haken....
De kleuren heeft ze zelf uitgezocht en naar aanleiding hiervan ben ik ook wat gaan haken.

Met dat rollenspel van m'n kinderen in gedachten is het een hondenmutsje geworden.
De meid van het gezelschap zette het hoedje op en ging meteen op in haar spel.....

Je begrijpt dat dit een vervolg gaat krijgen in de vorm van een aantal dierenmutsjes.
Om te beginnen heb ik dit patroon al op de website gezet.
Ik hoop dat een vervolg snel komt.


Ik heb voor dit mutsje 2 bollen en een restje Corsofino, Linie 260, gebruikt.
Een heerlijk zacht garen en erg geschikt voor baby- en kinderspulletjes.

1 opmerking:

  1. wat een geweldig leuk mutsje. hihi, ik mocht hem in het echie ook bewonderen, die is echt super. Vooral met die leuke oogjes erop, en ze zijn nog lichtgevend ook (toch?)

    BeantwoordenVerwijderen