woensdag 10 juni 2015

Nieuwe start

Het is al heel lang geleden sinds ik de laatste keer iets heb geschreven.
Zoals zovele probeer ik altijd tijd te maken voor deze blog, maar soms komt het er gewoon niet van.

Intussen heb ik niet stil gezeten en hoop ik jou, als lezer, weer te mogen verblijden met nieuwigheden en ik hoop ook je te mogen stimuleren om creatief te worden, of nog creatiever te zijn.

Dit is één van mijn laatste projecten:


Een gehaakt jurkje in maat 110/116
Ik heb gebruik gemaakt van de kwaliteit Lunia van Schoeller Stahl.
Voor het vestje en het jurkje gebruikte ik in totaal 600 gram, op het patroon staat beschreven in welke verhouding.
Je kan het patroon gratis bestellen via mijn webshop.
Lees wel even goed hoe je dit moet doen, anders betaal je misschien verzendkosten terwijl deze niet betaald hoeven te worden.

1 opmerking:

  1. jippie, weer nieuw leesvoer. Ik ben benieuwd naar je volgende blogje

    BeantwoordenVerwijderen