woensdag 2 september 2015

Boeken

Ik kan me bijna niet voorstellen dat er mensen zijn die niet van lezen houden.
Wij hebben onlangs een Ereader aangeschaft en ik moet zeggen dat ik er best blij mee ben.
Natuurlijk mis ik het omslaan van de bladzijden en mis ik ook het even snel achterin kijken hoe het afloop (ja ook ik), maar het is wel makkelijk dat je ik weet niet hoeveel boeken mee kan nemen in een klein apparaatje.



Toch heb ik nog een aardige boekenkast gevuld met boeken over breien, haken, naaien, knutselen, etc.
Ik kan een kleine bibliotheek beginnen :-)
En de voorraad blijft maar groeien, want ik vind het zo leuk om die boeken zo af en toe eens door te kijken en weer leuke idee├źn op te doen.

En om eerlijk te zijn.....ik denk dat er meer mensen zo zijn.

Vandaar een leuke kleine actie in mijn webwinkeltje www.signorawebshop.nl
In de maand september (2015) ontvang je 5% korting op alle boeken.
Wel bijzonder, want ik verdien niet zoveel op boeken.
Eigenlijk koop je de boeken voor hetzelfde bedrag als waar ik ze voor inkoop.

Dussss.....grijp je kans.

Gebruik de actiecode : BOEK tijdens het bestelproces en het komt allemaal goed.


Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen