woensdag 9 september 2015

Naailessen

Naast een winkel en webwinkel geef ik ook nog les.
Er zijn groepen voor verschillende werkvormen: haken, naaien, leren haken, leren breien en losse workshops.

Vanaf september beginnen de nieuwe lessen weer en iedereen is vol goede moed en frisse ideeën.
Voor mij, als docent, erg leuk om te zien en vaak ook erg goed voor inspiratie.
Want de cursisten brengen mij vaak weer op nieuwe ideeën.

Maar daarnaast ben ik gewoon ook enorm trots op de mensen.
Ten eerste om de sfeer die ze meebrengen.
De manier waarop zij mij scherp houden en hoe we samen tot leuke en goede oplossingen komen.
En natuurlijk het werk dat ze maken.
Vandaag zijn de cursisten van de naailessen aan de beurt om onder de aandacht brengen.


Dit omslagrokje is helemaal op maat gemaakt.
De mooie knopen waren het uitgangspunt voor het gekozen model.



 Dit tricotjurkje bewijst maar weer dat een leuke applicatie heel veel kan doen op een eenvoudig modelletje.



En kijk eens naar dit jasje!
Het patroon komt uit het blad B-Inspired.
Zo'n jasje maken is best een aardige klus, maar het resultaat maakt je toch weer helemaal trots.
En de draagster is er ook helemaal blij mee!

Heb je ook zin gekregen om te leren naaien of onder begeleiding een werkstuk te maken?
Dat kan!
Kijk maar eens op de website voor meer informatie.



Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen