vrijdag 22 januari 2016

Cal Mix & Match (week 1)

Zoals zo vele liefhebbers in hakend Nederland ben ik ook gezwicht voor een Cal.
Van de vele, die er begin dit jaar van start gingen, heb ik gekozen voor de Mix & Match.

Waarom?
Omdat deze mij gewoonweg het meeste aansprak.

Ik heb er voor gekozen om niet met Merinowol te werken, mijn echtgenoot is hier namelijk allergisch voor.
Dit is wel het soort garen waarmee het origineel is gemaakt, dit even ter info.
Ik heb voor de Linie 260 "Corsofino" (een draad van ONline Garn) gekozen, een draad waar ik graag mee werk.
Vooral vanwege de mooie, heldere kleuren, de samenstelling (Viscose, Katoen en Polyacryl) en de manier van werken.

Met een naald 4,5 mm vind ik dat ik het mooiste resultaat krijg.
En de kleurkeuze heeft te maken met de kleuren die wij in onze slaapkamer hebben.

En dan hier week 1




1 opmerking: