woensdag 20 januari 2016

Zomercollectie

Je moet er bijna niet aan denken, maar ik heb de zomercollectie al enkele maanden geleden besteld.
Deze maanden komt deze binnen.
En dat is altijd weer een klein feestje.....ik weet namelijk niet meer precies wat ik had besteld.

Gelukkig was ik deze keer zo slim om wat foto's te maken.
Een soort extern geheugen, zeg maar.
Ik zie namelijk zoveel mooie dingen dat ik het echt niet meer weet.

En als ik de foto's weer eens bekijk dan denk ik....OH JA!!!
Nu word je natuurlijk ook een beetje nieuwsgierig....

Vooruit dan!
Hier alvast een klein tipje van de sluier.

Linie 390 "Alvista Color"
100% Katoen
Naald 3,5 - 4,0 mm
ca. 125 meter looplengte
€ 3,80 per bol













Model in groen, blauw en geel ca. 550 gram voor maat 38
Model in zwart en wit ca. 200 gram voor maat 38



Hier wordt je toch vrolijk van en krijg je zin in de zomer????
Ikke wel!



1 opmerking:

  1. Ben benieuwd. Ik vind dat zwart/witte truitje wel erg leuk.

    BeantwoordenVerwijderen