maandag 8 februari 2016

De Breikalender van ONline (Januari)

Het is nog niet bij alle mensen bekend, maar het garenmerk ONline Garn heeft een heuse breikalender.

In mijn winkeltje heb ik nog een paar van die kalenders liggen, voor klanten die daar interesse in hebben, maar het zijn er lang niet genoeg.

Ondertussen heb ik ook een aardige verzameling opgebouwd, door de jaren heen, dus ik heb genoeg informatie om uit te putten.

Ik bedacht me dat het misschien wel leuk is om elke maand het patroon van de maand op deze blog te delen en te publiceren.
Helaas heb ik niet alle gebruikte garens op voorraad (daar is mijn winkeltje echt te klein voor), maar een aantal zijn zeker te krijgen.
Ik probeer dit dan ook zo goed mogelijk aan te geven......

Maar joh.....je kan vast wel een goed alternatief vinden.....en anders is het toch alleen al leuk om weer eens een patroon aan je verzameling toe te voegen ;-)

Omdat Januari al weer voorbij is zet ik deze nu op de Blog (logica, snap je t nog?)


Je hebt nodig voor muts en cape:
Maat 36-42: 
* 600 gram Linie 55, Montego, kleur 45
* 150 gram Linie 371, Spina, kleur 02
Maat 44-48:
* 700 gram Linie 55
* 200 gram Linie 371

En wil je dit patroon ontvangen?
Stuur dan even een mailtje met in de aanhef "Breikalender patroon januari 2016" naar info@signorawebshop.nl

Veel plezier ermee......

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen