maandag 22 februari 2016

Lappen pop

Soms kom je wel eens dingen tegen die zo ontzettend leuk zijn dat je het gewoonweg niet kan laten liggen.

En ja....dit overkomt mij redelijk vaak :-)
Dit is een goed voorbeeld....

Een vertegenwoordiger kwam met dit stofje langs en ik was helemaal verliefd!
Wat een leuke pop!! En ze is er in drie verschillende uitvoeringen....



 Het idee is eigenlijk zo simpel, maar zo doeltreffend!

Je naait het voor en achterdeel op de stippellijntjes op elkaar.
Je keert de pop, vult de benen en de armen en stik daar nog een naadje.
Dan vul je het lijf en het hoofd en klaar is je pop!



Nu is het nog een kwestie van leuke (eenvoudige) kleertjes naaien, haken en/of breien en je hebt een heel leuk en originele lappenpop.



Mijn dochter is er gek op....ik ben mijn voorbeeldpop regelmatig kwijt.



Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen