woensdag 24 februari 2016

Nieuwe kleuren Unikat

Ik ben er al even mee bezig.....nieuwe kleuren voor de zomercollectie van Unikat.

Ik heb het de laatste tijd nogal druk gehad met de voorbereidingen van het Creaweekend in de Evenmentenhal in Gorinchem.
We staan daar weer van 4 t/m 6 maart.

Heel erg leuk hoor!
Een inspiratieplein met diverse demonstraties en meet & greets van onder andere Marjolein Flick van de "Haakbaak"

Daarnaast nog een handwerkplein met allerlei workshops zoals een paascreaties maken voor kinderen, mochilla haken, bloemen en vlaggetjes haken en tunisch haken.
Daarnaast diverse meet & greets van ByClaire, maak 't hip en DenDennis....
Echt super leuk!!

Maar goed....daar was ik dus even erg druk mee.

Je begrijpt dat ik wel graag wat nieuwe kleurtjes voor deze zomer wilde maken.
Ik krijg altijd weer zin in nieuwe dingen als de zon schijnt.
Vandaar dat ik achter mijn basisbollen ben gekropen en een paar nieuwe kleurcombinaties heb bedacht:


Kleur 51 CHIC "Beautiful Morning"


Kleur 52 CHIC "Lovebirds"


Kleur 47 CHIC "Fresh Breeze"


Kleur 48 "Limoncello"


Kleur 49 "Sweet Pastells"


Kleur 51 nogmaals, maar dan zonder glimmertje

En nu hoor ik je denken....."waar is kleurcombinatie 50 gebleven?"
Daar gaan we iets speciaals mee doen....dat lees je maandag 29 februari
Op een speciale dag een speciaal verhaal.

Oh ja....de nieuwe kleuren staan nog niet in de webshop, maar ze staan wel in de winkel op Nicolaas Pieckstraat 11 en natuurlijk in de kraam op het Creaweekend!

TOT ZIENS!!!!

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen