maandag 29 februari 2016

Unikat wedstrijd

Vandaag aan de slag met nieuwe kleurtjes voor de UNIKAT.
Altijd leuk werk om te doen....
Zeker met een heel weekend beurs voor de boeg.

Hey!! Kleurcombinatie 50 is aan de beurt!
Sjonge jonge....heb ik er al zoveel verzonnen (soms samen met klanten)?
En al 50 namen verzonnen voor de kleurcombinaties.

Ik denk dat het tijd is voor een wedstrijdje.
Speciaal voor kleurcombinatie 50 heb ik mijn gedachten even NIET laten gaan.

Wat houdt de wedstrijd in?
Simpel: Verzin een leuke, passende naam voor kleurcombinatie 50.

Wat kan ik winnen?
De meest originele, lading dekkende, bij Signora Anna passende naam wint een gratis bol Unikat 4 (M) of Unikat CHIC (M) in een kleurcombinatie naar keuze!

Wat moet ik doen?
Je kunt tot 13 maart 2016 namen inleveren via info@signorawebshop.nl of tijdens het creaweekend van 4 t/m 6 maart in de evenementenhal in Gorinchem.

Op 21 maart maken we de nieuwe naam van de kleurcombinatie bekend en natuurlijk ook de winnaar....

En hier is de kleurcombinatie waar het om gaat:
De Unikat 4 combinatie:


De Unikat CHIC combinatie:


En als je nog even wilt kijken naar de nieuwe en bestaande kleurcombinaties, ga dan even naar de webshop.....

VEEL SUCCES!!



3 opmerkingen: