donderdag 10 maart 2016

Krukje

Soms zie je wel eens iets voorbij komen waarvan je denkt "Dat is leuk!!"

Zo ook deze keer.
Ik zag een leuk krukje en m'n handen jeukten om er iets mee te doen.....
In mijn kleine restdraadjes zag ik een supermooi draadje liggen en dát moest 'm worden.


Ik heb dit krukje voorzien van een gehaakt dekje.
Dit heb ik gemaakt van Linie 312, Cancello.
4 bollen lichtgrijs (kleur 09)
1 bol antraciet (kleur 06)
1 bol zwart (kleur 10)

Ik heb de bovenkant gewoon rond gehaakt en de zijkant heb ik in een reliëfsteek gehaakt.
Erg leuk om te doen en nu is het krukje klaar voor de verkoop.

Ik zou 'm graag in m'n eigen kamer willen zetten, maar helaas is dit niet mogelijk.
Mijn echtgenoot kan niet zo goed tegen wol, en dat zit er toevallig dus wel in.
Maar dat geeft niet....misschien kan ik er iemand anders blij mee maken.

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen