vrijdag 1 april 2016

Mix & Match Cal 2016 (week 11)

Week 11 is al weer aan de beurt.
In de beschrijving stond dat ik met een dikkere haaknaald moest werken, dus dat heb ik gedaan.
Deze keer dus met haaknaald 5,0 mm en niet met mijn vertrouwde 4,5 mm


Ik werk nog steeds met de Linie 260, Corsofino van ONline.
Het werkt nog steeds geweldig!!

Als je vandaag en/of morgen langs komt naar de Open Dag, dan kan je de deken in het echt bekijken.

Ik ben vrijdag 1 april en zaterdag 2 april van 10.00 uur tot 16.00 uur extra geopend.

Speciaal om de nieuwe zomercollectie ten toon te stellen en natuurlijk om afscheid te nemen van de wintercollectie.
Ik heb namelijk zo'n grote winkel, dat ik de collecties moet wisselen.....dat houdt het wel weer spannend ;-)

Misschien tot ziens!

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen