dinsdag 17 mei 2016

Mijn boekenkast

Inmiddels krijgt mijn boekenverzameling bijna de omvang van een bibliotheek.
Ik heb echt zoveel boeken, maar zo weinig ruimte.
Ik heb wel een gerichte keuze gemaakt in het soort boeken wat ik aanschaf.
Als ik dit niet had gedaan dan was de verzameling echt te groot geworden!

Ik denk dat het misschien wel leuk is om er eens een boek uit te lichten.
Soms met een uitgewerkt patroon, soms met alleen maar wat indrukken en impressies van het boek.

Deze eerste keer het boek "Haken en Sfeer"


De Cover van het boek past zo bij het gevoel wat ik afgelopen week had.
Ik heb veel in de tuin vertoeft en dan is dit boek wel echt passend!

Zo viel mijn oog op de sleutelhangers die in het boek staan beschreven.
Echt leuk als cadeautje!
Misschien wel leuk om voor de juffen op school te maken als het einde van het schooljaar in zicht is.
Normaal gesproken ben ik er niet zo van, maar dit is natuurlijk wel heel erg verleidelijk!

Ik denk dat ik een combinatie maak van ByClaire "Sparkle" en "Corsofino" van ONline Garn.
Deze heb ik al eens samen gebruikt en dat gaat heel goed!

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen