donderdag 12 mei 2016

Zachte knuffelwolletjes

Wat heerlijk, deze dagen....
Voor mij iets tè warm, maar ik geniet toch echt wel!

Wat nog heerlijker is, was de levering van mijn nieuwe (lang verwachte) wolletjes.
Een mooie aanvulling op de Toffee Soft, Linie 400.

Een geweldig zacht, wollig draadje voor een lekker knuffeltruitje, knuffelkussen, knuffeldekentje, knuffelponcho, of knuffel-maar-op...euh....noem maar op....

Doordat je een lekker dikke naald (nummer 6,0 - 7,0) gebruikt, ben je best snel klaar.
Eén nadeel: je kan het niet zo gemakkelijk haken.
Want door de knuffelligheid van de draad zie je de steken niet meer....
Nou ja...dan maar breien, ook geen straf ;-)


De enkelkleurtjes zijn verkrijgbaar voor € 2,95 per bol
Er zit maar liefst 85 meter op een bol!

* * * 

Daarnaast zijn er nog 5 meerkleurige combinaties verschenen....
Deze zijn € 3,40 per bol.

Super om een leuk babydekentje te maken.
Ik denk dat je 4 tot 5 bollen nodig hebt, 
dat zijn we nog aan het testen....






Op de beurs in Keulen heb ik afgelopen maart in ieder geval erg leuke ideeën opgedaan voor dit garen:

Leuke kinderkleding 


En als detail in bijvoorbeeld een heerlijk kraag van een wintervest





Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen