vrijdag 1 juli 2016

Eindelijk af!

Het heeft even wat tijd en moeite gekost, maar het resultaat mag er (wat mij betreft) zijn!
Het is niet altijd makkelijk om de dingen die in je hoofd zitten eruit te krijgen.
En dan ook nog zodanig dat het voor anderen ook duidelijk is.
Maar ik geloof dat het deze keer aardig is gelukt.


De Cinderella Sjaal is klaar!
Ik heb er heel wat uurtjes inzitten....vooral in de rand.
Voordat deze helemaal naar mijn zin was is er wel wat tijd verstreken.


In deze sjaal zitten in totaal 2 bollen Sandy Design Color, 1 bol Sandy en 2 bollen ByClaire Sparkle.



Ik heb inmiddels 16 kleurcombinaties samengesteld, dus er zit zeker wat voor je tussen.
In mijn webwinkeltje kan je de pakketten bestellen en dan krijg je het patroon er gratis bij.


De afmetingen van de sjaal zijn ongeveer 80 cm x 170 cm.
Ik wil er wel even bij vermelden dat ik de sjaal vrij los heb gehaakt, zodat deze mooi soepel valt.

Ik heb 16 kleurcombinaties voor je gemaakt, zodat het wat gemakkelijker kiezen is ;-)
Hier heb ik een aantal kleurtjes op een rijtje gezet....op de website vind je nog veel meer...








Ik hoop dat je zin krijgt in dit leuke project!
Tot ziens in de webshop....

Liefs,
Annemarlies







Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen