vrijdag 2 september 2016

Cinderella sjaal haakteam

Weet je wat zo leuk is?
Om mij heen staat een groep mensen die me heel dierbaar zijn.

Zo is er groep haaksters die me helpen met het maken van voorbeelden.

Afgelopen maanden is er hard gewerkt aan het Cinderella patroon en deze haaksters hebben daar een hele belangrijke rol in. Zij haken het patroon zoals ik heb beschreven na en geven aan waar fouten in het patroon staan en hoe ik teksten kan veranderen/verbeteren zodat het makkelijker te lezen is.
Een proces wat een kritische blik van de test haaksters vraagt.

Het leuke is wel dat er nu een aantal mooie voorbeelden van de verschillende kleurcombinaties in de winkel te bewonderen zijn.

Hier een overzichtje van de sjaals die al klaar zijn:


Combinatie 2 "Purple Sea"


Combinatie 3 "Green & Blue"


Combinatie 5 "Cinderella" 


Combinatie 8 "Stones"


Combinatie 14 "Fun"

Deze sjaal is te koop als pakket
Je ontvangt dan alle garen en het patroon voor € 28,-
Voor die mensen die niet kunnen/willen haken kan je ook een kant en klare sjaal kopen voor € 89,95
alle sjaals zijn met de hand gemaakt en het is ook mogelijk om je eigen combinatie te kiezen, maar dan moet je even naar de winkel komen ;-)

Liefs,
Annemarlies



Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen