vrijdag 30 september 2016

Fokveedag

Morgen sta ik met een kraam op de Fokveedag in Hoornaar.
Een jaarlijks terugkerend evenement waar heel veel op het gebied van dieren is te vinden.
Machines, voederbedrijven, koeien keuren, schapen, honden, etc.

Er is ook een kleine warenmarkt met van alles van eten, drinken, zelfgemaakte cadeautjes en ik sta er ook met mijn wolletjes.
Deze keer neem ik vooral pakketten mee voor de verkoop.
De Cinderella sjaal neem ik mee



Een mooie stola, perfect voor deze dagen



De nieuwe kleurtjes van de Unikat



En natuurlijk ook wat leuke wolletjes van de nieuwe collectie.

Ik ben echt heel erg benieuwd wie er allemaal komen en of het druk wordt.
Ik weet in ieder geval wel dat het altijd erg gezellig is!! (weer of geen weer).

Misschien tot ziens!!

Liefs Annemarlies

1 opmerking: