vrijdag 23 september 2016

Open Huis

Vandaag en morgen heb ik Open Huis (23 & 24 september).
Het is altijd weer spannend:
Komen er veel mensen?
Heb ik alles wel op tijd netjes staan?
Zie ik ook nieuwe mensen?
Is het weer mooi?




Ik ben er elke keer weer zenuwachtig voor.
Het is ook best een geregel...maar tot nu toe is het altijd de moeite waard geweest.

Iedereen is welkom en kan in een gezellige, ontspannen sfeer de nieuwe collectie bekijken.
De oudere collectie wordt opgeslagen en er kan nog één keer doorheen worden gelopen.

En natuurlijk hoop ik dat er aan het eind van deze dagen veel weg is, zodat ik ruimte heb voor al die nieuwe, mooie spullen.

Ik hoop dus tot ziens!
Vandaag en morgen ben ik er van 10.00 uur tot 16.00 uur.
Nicolaas Pieckstraat 11, Gorinchem

Het lijkt me echt gezellig als je even langs komt!

Liefs Annemarlies


1 opmerking:

  1. En .. waren het leuke dagen?
    Ik kom er trouwens nu pas achter dat je ook een weblog hebt .. gezellig!
    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen