vrijdag 14 oktober 2016

Col van 1 bol

Ik heb weer eens zitten puzzelen.
Ik heb namelijk hele leuke bollen wol in de winkel liggen en het bleef maar kriebelen om daar iets moois van te maken.
Ik had één uitdaging....het project moet uit één bol kunnen.

En kijk eens aan...ik denk dat wel geslaagd is, toch?!


Je haakt eerst het boord en daarna de rest, dus je hebt eigenlijk nooit te weinig. 


Je krijgt een heerlijke col die je ook nog over je hoofd kan trekken.... 


En dan nog even een plaatje van het totale kleurverloop


Ik heb gebruik gemaakt van één bol Planète van het merk Plassard.
Dit merk komt uit Frankrijk en is echt heel mooi van draad.

Natuurlijk zijn er ook nog andere kleuren verkrijgbaar, een kleine greep....





Voor alle kleuren en beschikbare hoeveelheden moet je even naar de webshop.
En als je een bol besteld, dan ontvang je het patroon van de col er gratis bij.

Leuk toch?!
En een leuk project voor de koudere dagen....

Liefs,
Annemarlies


Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen