woensdag 12 oktober 2016

Dress your Doll

Hij is binnen!!!!

Na diverse telefoontjes met de leverancier is het modepopje nu eindelijk gearriveerd!



Natuurlijk heb ik meteen een testje gedaan om te kijken wat het nou eigenlijk allemaal is.
Ik had dit idee namelijk al eerder gezien op beurzen en in vakbladen gelezen, maar het lukte me nooit om contact te krijgen met de leverancier.
Tot ik laatst op een open dag van een andere leverancier kwam en daar zag ik het popje in vol ornaat staan!


 Leuk!!!

Uiteraard kon ik het niet laten en heb ik een paar popjes en kleding setjes ingekocht.
In de hoop dat mijn klanten, vooral de jongere onder heb, dit ook leuk vinden.

Je kan er in ieder geval tijdens het crea weekend in Gorinchem kennis mee maken, want dan geven we workshops.





Samen met moeder of vader kan je aan de slag.
Neem je barbiepop mee, de rest verzorgen wij.
De kosten per workshop zijn € 10,- en dan heb je een leuke outfit voor je pop.

Natuurlijk heb ik op de beurs ook een aantal kleding setjes bij me die je meteen kan kopen.
Maar er is ook een intekenlijst voor alle setjes die ik niet bij me heb of die zijn uitverkocht.
Ook kan je je eigen Dress your Doll basisset aanschaffen met een modepop en één setje om zelf te maken.

Kortom....te leuk om NIET te proberen.

Tot op de crea weekend van 21 oktober t/m 23 oktober 2016 in de Evenementenhal in Gorinchem.

Je kan eventueel al inschrijven voor de workshop via deze link.
En kaarten kan je ook al kopen.

Liefs Annemarlies

1 opmerking: