donderdag 17 november 2016

Pakketjes, pakketjes, pakketjes

Ik heb me werkelijk waar uit de naad gewerkt!
Nou ja....uit de naad??
Ik heb me druk gemaakt om (in mijn ogen) leuke dingen te bedenken.

Zo heb ik, speciaal voor het Margriet Winterfestival, een patroontje ontworpen en pakketjes gemaakt van een kerstboompje.


Het is een niet al te moeilijk patroon, maar door zijn eenvoud istie zo ontzettend leuk geworden!
In het pakketje zit een bol katoen, vulling, versieringen, een houten voetplaatje en een patroonbeschrijving.
En dat alles voor een speciale beursprijs van  € 5,-
Leuk om cadeau te doen, of gewoon om lekker zelf mee aan de slag te gaan.

Dan heb je in ieder geval een leuke bezigheid tijdens de donkere dagen voor kerst ;-)
Ze zijn (nog) niet te koop in de webshop, alleen op de Margrietbeurs.

Dusss.....misschien tot ziens!

Liefs,
Annemarlies



hmmmm....misschien past het cadeautje ook in een schoen....

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen