vrijdag 13 januari 2017

Dragon Tail Scarf

Ik heb niet stil gezeten.
Er is veel gebeurt in korte tijd!

Ik heb mijn eerste UFO project (unfinished object) afgemaakt.

Het is de Dragon Tail Scarf geworden...
Het is een gehaakte sjaal die je op verschillende manieren kan dragen.


Doordat je de sjaal "sluit" met knopen krijg je een soort draperie.

Ik heb hiervoor gebruikt:
* 1 bol Pala Color, 100% Polyacryl van ONline Garn
* 1 bol Linie 165, Sandy van Online Garn
* 4 houten knopen

Ik heb het patroon net af en het is koop in mijn webwinkeltje.
Ik ben nog bezig met het samenstellen van verschillende pakketten, natuurlijk krijg je hier dan het patroon gratis bij......

Ik hoop dat je deze shawl net zo leuk vind als ik!
Hij is in ieder geval heerlijk warm.

Veel liefs,
Annemarlies



Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen